مقاله بررسی تاثیر اجرای فلسفه برای کودکان در رشد مهارت ها
چکیده
هدف از این مقاله بررسی تاثیر برنامه ی فلسفه برای کودکان بر مهارت های گفت و گویی دانش آموزان است. برای ارزیابی
میزان تاثیر برنامه، نمونه ای از دانش آموزان پسر پایه ی چهارم در یک دوره ی 10 چلسه ای تحت آموزش فلسفه برای
کودکان و نوجوانان قرار گرفتند.
روش این تحقیق روش کیفی و ابزار گردآوری داده های پژوهش مشاهده ی مشارکتی و
ثبت کلیه ی تغییرات مرتبط کودکان در طول هر یک از جلسات کلاس و مصاحبه با کودکان و والدین در پایان دوره بود.
یافته های حاصل از پژوهش حاکی از تغییرات چشمگیری در مهارت های گفت و گویی کودکان از جمله گوش دادن دقیق به
یکدیگر، بیان نظرات به صورت شفاف، ارائه دلایل قابل قبول و هماهنگ ،جایگزینی رفتارهای مشارکتی با رفتارهای رقابتی،
توانایی ارزیابی و بررسی اختلاف نظرها و اصلاح نظرات و داوری ها بود.
- کپی برداری از محصولات غیر رایگان پیگرد قانونی دارد
- فایل ها فشرده شده می باشند و برای باز کردن آن،از برنامه ی winrar استفاده کنید
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.