کتاب ریاضی گاج ششم سری آس

بازدید: 393 بازدید

 

کتاب ریاضی گاج ششم سری آس

 

هدف مؤلفان از گردآوری مجموعه کتاب‌های “آس”، آموزش ساده، سریع و مفهومی است. هر درس در کتاب آموزش ساده “ریاضی ششم” دربردارنده‌ی بخش‌های مختلفی بوده که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

در بخش «ماجرا چیه؟» در آغاز هر فصل، کاربرد مفهوم موردنظر در زندگی واقعی آورده شده تا دانش آموز به اهمیت یادگیری مفهوم پی ببرد و فضای ذهنی او برای یادگیری و درک مطالبی که می‌خواهد در آن درس بیاموزد، آماده شود.

مؤلفان در بخشی با عنوان «فکر کن تا کشف کنی»

با طرح یک نمونه‌ی جالب از مسائل چالشی هدف‌دار و به ظاهر ساده، در سطح دانسته‌های قبلی دانش‌آموز، تلاش کرده‌اند با ترغیب او برای تعقیب موضوع، زمینه را برای یادگیری اکتشافی مطالب درسی، پیشاپیش فراهم نمایند

کتاب پیش رو دارای بخش‌های «معما»، «ایستگاه المپیاد و تیزهوشان» و «روزنامه‌ی ریاضی» نیز است. همچنین مؤلفان تلاش کرده‌اند در پاسخ‌نامه‌ها بیشتر به پاسخ‌های خلاقانه توجه کنند تا به این ترتیب به رشد خلاقیت و ایده‌پردازی شما هم کمک کرده باشند.

شایان‌ ذکر است که در این کتاب بیش از ده ساعت آموزش تصویری مطالب کتاب درسی به صورت رایگان ارائه شده است. جهت مشاهده‌ی فیلم‌های آموزشی هر درس، با تلفن همراه خود QR کدهای درج شده در ابتدای هر درس را اسکن کنید.

کتاب «آس ریاضی ششم» با همکاری مشترک شیما زهره‌وند، اکرم نژادفلاح و شاهد مشهودی در 384 صفحه گردآوری شده و توسط انتشارات گاج به چاپ رسیده است.

این کتاب شامل: ارائه‌ی آموزش کامل و پله‌ای مباحث در قالبی جذاب برای دانش‌آموز و مطابق با اهداف کتاب درسی پوشش دهی کامل مباحث با طرح سوالات طبقه‌بندی‌شده و هدف‌دار آموزشی برای هر درس ارائه‌ی بیش از ده ساعت آموزش تصویری میباشد.

 

خرید