کتاب قصه های من و بابام-شوخی ها و مهربانی ها

بازدید: 1328 بازدید

کتاب قصه های من و بابام-شوخی ها و مهربانی ها

کتاب قصه های من و بابام-شوخی ها و مهربانی ها

 

کتاب مصور «قصه‌های من و بابام؛ شوخی‌ها و مهربانی‌ها» اثر «اریش اُزر»، هنرمند و تصویرگر آلمانی است که «ایرج جهانشاهی» آن را بازپرداخت و تألیف کرده است.

قهرمان‌های داستان‌های این مجموعه، پدری میانسال و پسری هشت-نه ساله هستند که با مهر و شادی، اتفاقات جالبی را در زندگی رقم می‌زنند.

اریش ازر این قصه‌های دلنشین را برای پسرش کریستیان، نقاشی کرده است. این مجموعه که در نسخه‌ی اصلی فقط نقاشی است و نوشته‌ای به همراه ندارد، یکی از کتاب‌های برجسته‌ و پرفروش‌ کودکان در جهان به شمار می‌آید.

در کتاب حاضر 47 قصه ارائه شده که عنوان تعدادی از آن‌ها از این قرار است: اسب‌سواری، پدرها و پسرها، هدیه‌ی خرگوش، تنبیه فراموش‌شده، غروب خورشید، شادی دیررس، پری دریایی، آخرین سیب، بطری نوشابه، اسب عاقل، بوسه‌ی یک فرشته و… .

در توضیح پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «یکی بود، یکی نبود. یک پدر بود و یک پسر بود.

پدر نامش اریش اُزر بود و در سال 1903 در شهر پلاوئن در آلمان به دنیا آمد. در دانشکده‌ی هنر در شهر لایپزیگ هنر نقاشی را آموخت. بیست‌وهشت‌ساله بود که پسرش کریستیان، به دنیا آمد. آن‌ها در دوران حکومت استبدادی هیتلر زندگی می‌کردند.

پدر از راه نقاشی‌کردن با این حکومت ظالم مبارزه می‌کرد. اریش اُزر، برای پسرش هم قصه‌های دلنشین می‌گفت و آن‌ها را نقاشی می‌کرد.

این قصه‌ها که فقط نقاشی است و نوشته‌ای به همراه ندارد، یکی از برجسته‌ترین کتاب‌های کودکان جهان است. سه کتاب قصه‌های من و بابام برداشتی است از این قصه‌های تصویری که برای کودکان ایرانی بازپرداخت و نوشته شده است.» 

مجموعه «قصه‌های من و بابام» سه کتاب «بابای خوب من»، «شوخی‌ها و مهربانی‌ها» و «لبخند ماه» را دربرمی‌گیرد. کتاب حاضر را انتشارات «فاطمی» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان گروه کودک و نوجوان قرار داده است.

خرید

کد تخفیف ۲۵ هزارتومانی (خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان)(اولین خرید)

REF7JNDSUZ0SK