کتاب علوم پرسمان هشتم

بازدید: 943 بازدید

کتاب علوم پرسمان هشتم

 

پرسمان عنوان یکی از محبوب‌ترین مجموعه کتاب‌های انتشارات بین‌المللی گاج است که توانسته طی سال‌های اخیر به بهترین شکل نیازهای آموزشی دانش‌آموزان را در مقاطع مختلف تحصیلی برطرف کند.

مؤلفان در کتاب پیش رو، در آغاز هر فصل شرحی مختصر و مفید از کلیت مبحث را در قالب «درس‌نامه» به دانش‌آموز ارائه می‌دهند، سپس با مطرح کردن فهرستی از سؤالات و تمرین‌های متنوع و گوناگون، سطح اطلاعات و یادگیری دانش‌آموزان را می‌سنجند.

دانش‌آموزان قادر خواهند بود که در بخشی مجزا به بررسی کامل از پاسخ هر سؤال، دسترسی داشته باشند؛ به‌این‌ترتیب می‌توانند نقاط ضعف خود را به نحو منطقی‌تر برطرف کنند. همچنین در پایان کتاب فهرستی جامع از چند دوره امتحان نوبت اول و دوم قرار دارد.

کتاب علوم پرسمان هشتم

کتاب پرسمان علوم هشتم با آموزش کامل هر فصل و ارائه‌ی پرسش‌های امتحانی در تیپ‌های مختلف، شما را برای سخت‌ترین امتحانات آماده می‌کند.

این کتاب شامل:

آموزش کامل هر فصل، قابل‌ استفاده برای کلیه‌ی دانش‌آموزان ارائه‌ی بانک کامل پرسش‌های امتحانی در تیپ‌های مختلف با پاسخ تشریحی بررسی کلیه‌ی پرسش‌های کتاب درسی در متن درس ارائه‌ی پرسش‌های چهارگزینه‌ای همراه با پاسخ تشریحی ارائه‌ی امتحان میان‌سال و پایان‌ سال همراه با پاسخ تشریحی میباشد.

خرید

کد تخفیف ۲۵ هزارتومانی (خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان)(اولین خرید)

REF7JNDSUZ0SK