کتاب سیر تا پیاز ریاضی نهم

بازدید: 911 بازدید

 

کتاب سیر تا پیاز ریاضی نهم

 

سری کتاب‌های سیر تا پیاز انتشارات بین‌المللی گاج، به خاطر پوشش صفر تا صد مطالب کتاب درسی و آموزش خط به خط آن، یکی از بهترین و کامل‌ترین سری کتاب‌هاست.

این کتاب با همکاری مشترک آقایان داریوش دارابی و محمدرضا جدلی‌نیا در 568 صفحه گردآوری شده و توانسته‌ عنوان کامل‌ترین کتاب ریاضی نهم را به خود اختصاص دهد. مؤلفان در این کتاب به شرح مباحث ریاضی نهم پرداخته‌اند و به‌قدری تمامی مطالب را به‌طور کامل بیان کرده‌اند و حتی ریز‌ترین جزئیات را موشکافی نموده‌اند که گویی دانش‌آموز دبیر را در کنار خود دارد.

در بخش بعدی کتاب، نمونه سؤالات تشریحی ریاضی نهم ویژه‌ی امتحانات دی و خرداد گنجانده شده است. پس از فراگرفتن مباحث درسی، دانش‌آموز به‌وسیله‌ی بانک تست ارائه شده در این کتاب می‌تواند دانسته‌های خود را بسنجد و با نحوه‌ی طراحی تست از این مباحث آشنا شود.

در این قسمت انواع مختلف تست اعم از آزمون‌های تیزهوشان، مدارس نمونه دولتی، تألیفی و… جهت پوشش کامل نکات بیان شده است.

کتاب سیر تا پیاز ریاضی نهم…

شایان‌ ذکر بوده که برای تمامی پرسش‌های این کتاب، پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی بیان شده تا ابهامی برای دانش‌آموزان باقی نگذارد.

این کتاب شامل:

ارائه‌‌ی درس‌نامه‌ی کامل به همراه نکات کلیدی برای هر فصل ارائه‌ی تمرین‌های متنوع، طبقه‌بندی‌ شده و هدفمند جهت کار در منزل و مدرسه ارائه‌ی پرسش‌های چهارگزینه‌ای متنوع و گوناگون ارائه‌‌ی پاسخ‌نامه‌ی تشریحی برای تمامی پرسش‌ها میباشد.

خرید

کد تخفیف ۲۵ هزارتومانی (خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان)(اولین خرید)

REF7JNDSUZ0SK