کتاب ریاضی +9 تیزهوشان نهم کاهه

بازدید: 1504 بازدید

کتاب ریاضی +9 تیزهوشان نهم کاهه

کتاب ریاضی +9 تیزهوشان نهم کاهه

 

ابتدای هر فصل مشخص شده که اهمیت این فصل در آزمون نهایی و آزمون های ورودی تیزهوشان چه اندازه است با توجه با این که خیلی از سوالات تیزهوشان ترکیبی است جمع اعداد تست ها بیشتر از بیست تست شده است تعجب نکنید .

درسنامه های کتاب گیرا مفید و کامل است و به دور از حاشیه های غیر اصولی به جای پیشروی در سطح و گفتن فرمول های بی سر و ته ترجیح دادم در راستای کتاب درسی و آزمون های ورودی تیزهوشان و مدارس برتر به عمق مطالب بپردازم و سخت ترین و چالشی ترین سوالات را با مفاهیم ساده حل کنم.

تست های کتاب با حساسیت زیاد طراحی و انتخاب شده است و چینش تست ها بر اساس سر فصل های کتاب درسی است و روند آموزشی در ترتیب آن ها رعایت شده است.

تست های غیر استاندارد و خارج از مباحث آزمون ها در این کتاب استفاده نشده اگرچه تست های سخت و خیلی سخت هم کم نیستند ولی هدفند و اصولی ارائه شده است و از رقابت ناسالم فاصله گرفته ایم در انتهای هر فصل تست های ترکیبی و خلاقیتی مطرح شده است که توصیه می شود پس از یادگیری سایر تست ها به سراغ آن ها بروید حل همه ی آن ها به همه ی دانش آموزان توصیه نمی شود ولی قطعا برای رسیدن به مهارت کامل باید روی آن هاا وقت بگذاریداز دبیران خود هم توقع نداشته باشید در کلاس مدرسه همه ی آن سوالات را حل کنند در پایان سوالات هر فصل یک تست چالشی قرار داده ایم برای بچه هایی که احساس شاخ بودن می کنن! اگر کل سوالات چالشی را درست حل کردید حتما برایمان بفرستید ما هم اسمتان را در چاپ بعدی کتاب می آوریم 

خرید

کد تخفیف ۲۵ هزارتومانی (خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان)(اولین خرید)

REF7JNDSUZ0SK