کتاب ریاضی 40 قدم هشتم

بازدید: 609 بازدید

کتاب ریاضی 40 قدم هشتم

کتاب ریاضی 40 قدم هشتم

 

این کتاب‌ها مطابق با سبک آموزش مدارس کشور آلمان تولید شده‌اند. در این مجموعه، کتاب درسی در چهل قدم آموزشی به طور کامل تدریس می‌شود.

در این سری از کتاب‌‌‌ها شما با یک طرح درس ویژه، یادگیری را از مفاهیم پایه آغاز می‌کنید و آرام آرام با مسائل دشوارتر روبه‌رومی‌شوید.

به طوری که بعد از قدم چهلم به دانش و مهارت لازم برای موفقیت در آزمون‌های سرنوشت‌سازی مثل آزمون‌های ورودی مدارس برتر و تیزهوشان دست پیدا خواهید کرد.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد مجموعه کتاب‌های چهل قدم این است که در این کتاب‌ها شما می‌توانید مباحث و مسائل دشوارتر را با تماشای فیلم‌های آموزشی، بهتر و سریعتر یاد بگیرید.

این کتاب با همکاری مشترک آقایان عبدالرضا دراج و جواد حیدری در 368 صفحه گردآوری شده و انتشارات کلاغ سپید نیز آن را به چاپ رسانده است.

 

کتاب ریاضی 40 قدم هشتم

 

از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آموزش کامل کتاب درسی در چهل قدم آموزشی آموزش از سطح کتاب درسی تا آمادگی برای شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس خاص و تیزهوشان شامل 1396 پرسش چهارگزینه‌ای، 185 درسنامه آموزشی با طبقه‌بندی منحصر به فرد و 436 فیلم آموزشی ارائه‌ی پاسخ تشریحی پرسش‌ها در انتهای کتاب ارائه‌ی فیلم‌های آموزشی برای درک بهتر و سریع‌تر مطالب

خرید

کد تخفیف ۲۵ هزارتومانی (خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان)(اولین خرید)

REF7JNDSUZ0SK