کتاب جامع EQ هشتم

بازدید: 6789 بازدید

کتاب جامع EQ هشتم

کتاب جامع EQ هشتم

 

ماه خرداد، شب امتحان، امتحان آخر ترم، امتحان نهایی کشوری. شاید شما هم، حتی با خواندن یا شنیدن این کلمات میزان آدرنالین خونتان بالا برود و دچار استرس شوید.

کتاب‌های EQ گاج، ضمن ارائه‌ی درس‌نامه‌های مفید و کاربردی مطابق با آخرین سرفصل‌های کتاب درسی، برای کلیه‌ی سؤالات تشریحی نیز پاسخ کامل ارائه کرده است.

تلاش مجموعه‌ی انتشارات بین‌المللی گاج بر این است تا با استفاده از این کتاب، شب امتحان را به شیرین‌ترین خاطره‌ی دوران تحصیلی‌تان تبدیل کنید. کتاب EQ جامع هشتم، تجمیع یافته‌ی 5 کتاب پرسمان پایه‌ی هشتم است.

کتاب جامع EQ هشتم

در این کتاب مجموعه سؤالات امتحانی آورده شده و مباحث پنج درس ریاضی، علوم تجربی، فارسی، عربی و انگلیسی را دربرمی‌گیرد. جامع بودن کتاب، ارائه‌ی درس‌نامه‌های مفید و کاربردی به همراه مثال‌های حل‌شده، بانک سؤالات امتحانی استاندارد به همراه پاسخ‌های تشریحی، از شاخص‌ترین ویژگی‌های این کتاب است.

این کتاب با همکاری مشترک احمد علی‌نژاد، لیلا علی‌نژاد، سعید ابراهیمی، رضا نصرت‌زاد و سعید قدردان در 496 صفحه گردآوری شده است.

کتاب پیش رو ارائه‌ی درس‌نامه‌های مفید و کاربردی به همراه مثال‌های حل‌شده بانک سؤالات امتحانی استاندارد طبقه‌بندی‌شده به‌صورت درس به درس (2340 پرسش) ارائه‌ی پاسخ تشریحی به تمام سؤال‌های بیان‌شده ارائه‌ی پرسش‌های چهارگزینه‌ای برای هر درس به همراه پاسخ را دربرمی‌گیرد

خرید

کد تخفیف ۲۵ هزارتومانی (خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان)(اولین خرید)

REF7JNDSUZ0SK