معرفی نرم افزار آموزشی کیف الکترونیک آریا ششم دبستان

بازدید: 408 بازدید

 

معرفی نرم افزار آموزشی کیف الکترونیک آریا ششم دبستان

 

کیف الکترونیک ششم دبستان، یک مجموعه نرم افزاری شامل کلیه کتابهای درسی ششم دبستان به همراه صدها فیلم آموزشی، صدا، عکس، تدریس خصوصی، کلیپ های تعاملی، کتاب گویا، تورهای مجازی، انواع مختلف آزمون نظیر چند گزینه ای، وصل کردنی، مرتب سازی، جا خالی، تشریحی و ترکیبی می باشد.

مجموعه فلش کارت های آموزشی برای فارسی، علوم، قرآن، ریاضی، هدیه های آسمانی، مطالعات اجتماعی و کارو فناوری نیز در این محصول گنجانده شده است. هر بسته از فلش کارت ها شامل خلاصه دروس و مطالب مهم هر درس به همراه سوالات متعدد مفهومی به گونه ای طراحی شده که دانش آموزان در کمترین زمان ممکن مطالب مهم هر درس را دوره و به خاطر بسپارند.

کیف الکترونیک ششم دبستان، حاصل بهره گیری از تجارب اساتید دانشگاهی، معلمین و مدرسین آموزش و پرورش و متخصصین مجرب آموزشی می باشد. این محتوا دانش آموز را قادر می سازد تا مفاهیم درسی را در محیطی شاداب تر و با عمق یادگیری بیشتر فرا بگیرد و همچنین معلمین می توانند در کلاس های هوشمند با بهره گیری از این محتوا شادابی و نشاط را در کنار یادگیری سریع تر و عمیق تر برای کلاس درس خود به ارمغان بیاورند.

کیف الکترونیک ششم دبستان که به صورت خرید آنلاین قابل سفارش می باشد، شامل دو عدد لوح فشرده است که بر روی سیستم عامل ویندوز نصب می گردد. در این محصول کلیه کتابهای درسی ششم دبستان به همراه ده عدد فلش کارت آموزشی گنجانده شده است.

این مجموعه توسط کارشناسان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش تایید شده و نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار، تفاوت های محتوایی قابل توجهی دارد. توصیه می کنیم جهت آشنایی بیشتر با این محصول به فیلم معرفی آن در ادامه توضیحات توجه فرمایید.

 

خرید