کتاب میکرو طبقه بندی شیمی دهم گاج

بازدید: 466 بازدید

کتاب میکرو طبقه بندی شیمی دهم گاج

 

کتاب میکرو طبقه بندی شیمی دهم گاج

 

کتاب پیش رو از سه قسمت درس‌نامه، تست و پاسخ‌نامه‌ی تشریحی تشکیل شده است.

در بخش آموزش، تمامی نکات و توضیحاتی که برای درک مفاهیم کتاب درسی موردنیاز دانش‌آموزان بوده، بیان شده است.

در گام بعدی داوطلبان باید با تکیه بر آموخته‌های خود، به رویارویی با بانک تست غنی این کتاب بروند. در هر مبحث از کتاب پیش رو تلاش شده از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی‌ها و مثال‌ها، سؤالات تألیفی چهارگزینه‌ای طرح شود.

در لابه‌لای این سؤالات، تست‌های کنکور داخل و خارج از کشور مطرح شده تا هیچ نکته‌ای از قلم نیفتد. سپس نوبت فهمیدن جواب‌های غلط و علت آن‌هاست.

با یک پاسخ‌نامه‌ی کاربردی علاوه بر مشخص کردن گزینه‌ی درست، در برخی از تست‌ها علت غلط بودن سایر گزینه‌ها نیز به صورت تشریحی برایتان شرح داده می‌شود.

با اطمینان خاطر می‌توان گفت پس از مطالعه کتاب‌های میکروطبقه‌بندی و سنجیدن نقاط ضعفتان قادر هستید به هر نوع سؤال مرتبط با آن مبحث پاسخ دهید.

این کتاب با همکاری مشترک مهندس پویا الفتی و مهندس امیرحسین کریمی در 496 صفحه گردآوری شده است.

کتاب پیش رو که توسط انتشارات بین‌المللی گاج منتشر شده، شامل :

آموزش کامل مطالب کتاب درسی با بیانی روان و ساده بررسی سؤال‌های دانش‌آموزان برای تفهیم و عمق‌بخشی بیشتر به مفاهیم آموزشی بررسی بیش از 1100 پرسش‌ چهارگزینه‌ای ترکیبی مطابق با سبک جدید کنکور سراسری بررسی کامل پرسش‌های چهارگزینه‌ای در پاسخ‌نامه‌ی واقعا تشریحی ارائه‌ی روش‌ها و قلق‌های حل مسائل شیمی با عنوان ترفند محاسباتی به همراه تست‌های ترکیبی برای جمع‌بندی کامل انتهای فصل همراه با تست‌های کنکور سراسری 98 میباشد.

خرید

کد تخفیف ۲۵ هزارتومانی (خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان)(اولین خرید)

REF7JNDSUZ0SK