کتاب قصه‌های امیرعلی جلد چهارم

بازدید: 295 بازدید

کتاب قصه‌های امیرعلی جلد چهارم

کتاب قصه‌های امیرعلی جلد چهارم

 

«قصه‌های امیرعلی ۴» نوشته‌ی «امیرعلی نبویان» نویسنده‌ی جوان و مجری نام‌آشنای برنامه‌های تلویزیونی است. این مجموعه شامل داستان‌هایی است که پسری به اسم «امیرعلی» آن‌ها را روایت می‌کند.

امیرعلی با پدر و مادرش زندگی می‌کند و خواهرش مریم و شوهرخواهرش فرهاد هم در داستان حضور دارند.

او به تازگی در رشته‌ی مهندسی برق قبول شده و یک دوست گیج و خنگ به اسم مهران دارد که دقیقا مثل امیرعلی در همان دانشگاه مهندسی برق قبول شده.

مهران که به تازگی گواهینامه هم گرفته و رانندگی می‌کند حضور پررنگی در ماجراهای طنز امیرعلی دارد. کتاب دارای مقدمه‌هایی از «منصور ضابطیان» و «محمد صوفی» تهیه‌کنندگان برنامه «رادیو هفت» است که خواندنشان خالی از لطف نیست. در پشت جلد کتاب آمده است:

«زندگی همین است:

شاید در یک صبح گرم شهریور با جیغ‌های ممتد، شادی آغاز و در گوشه‌ای غریب و متروک یک شب سرد اسفند تمام شود؛ اما آنچه به جا می‌ماند اخلاق است.

قصه‌های امیرعلی در شب تولد سه سالگی‌اش در خانه ابدی‌اش رادیو هفت پایان یافت. امیرعلی قصه‌ها با تمام پزهای حق به جانب و روایت‌های یک‌سویه‌اش سعی کرد هرگز فقر آدم‌ها، شرافت، لهجه، قومیت و اعتقادات‌شان را دستمایه شوخی قرار ندهد.

اگرچه همیشه مهران از نگاه او استثنای هر قاعده‌ای است. والسلام» مجموعه قصه‌های امیرعلی از سوی انتشارات «نقش و نگار» منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

خرید

کد تخفیف ۲۵ هزارتومانی (خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان)(اولین خرید)

REF7JNDSUZ0SK