کتاب عربی پرسمان نهم

بازدید: 765 بازدید

کتاب عربی پرسمان نهم

 

کتاب عربی پرسمان نهم

 

پرسمان عنوان یکی از محبوب‌ترین مجموعه کتاب‌های انتشارات بین‌المللی گاج است که توانسته طی سال‌های اخیر به بهترین شکل نیازهای آموزشی دانش‌آموزان را در مقاطع مختلف تحصیلی برطرف کند.

مؤلفان در ابتدا شرحی مختصر و مفید از کلیت مبحث را در قالب «درس‌نامه» به دانش‌آموز ارائه می‌دهند، سپس با مطرح کردن فهرستی از سؤالات و تمرین‌های کاربردی سطح اطلاعات و یادگیری دانش‌آموز را می‌سنجند.

دانش‌آموزان می‌توانند در بخشی مجزا به بررسی کامل از پاسخ هر سؤال دسترسی داشته باشند. در پایان هر کتاب فهرستی جامع از چند دوره امتحان پایان‌ ترم قرار دارد که به آشنایی دانش آموزان با سؤالات درسی و همچنین درک عمیق آن‌ها از سؤالات کمک می‌کند.

لیلا علی‌نژاد و خدیجه علی‌پور، مؤلفان کتاب پرسمان عربی نهم با ترجمه‌ی ساده و روان متون کتاب درسی و با ارائه‌ی فهرستی از واژگان جدید، واژگان مترادف و متضاد، شناخت دانش‌آموزان را نسبت به مباحث عربی تقویت می‌کنند. مؤلفان با بهره‌گیری از روشی ساده به آموزش قواعد دستوری عربی نهم پرداخته‌اند و با ارائه‌ی مجموعه‌ای از سؤالات چهارگزینه‌ای، تمرین‌های کتاب درسی و نمونه سؤالات امتحانی میان‌سال و پایان‌سال، دانش‌آموز را با مبانی عربی آشنا می‌کنند.

کتاب پیش رو شامل:

ترجمه‌ی کلیه‌‌ی متون کتاب درسی به‌صورت تحت‌اللفظی و روان ارائه‌‌ی واژگان جدید به همراه مترادف،‌ متضاد و جمع مکسر ارائه‌ی سؤالات امتحانی به همراه پرسش‌های چهارگزینه‌ای ارائه‌ی پاسخ تمرین‌های کتاب درسی به همراه قواعد ارائه‌ی نمونه سوال امتحانات میان‌سال و پایان‌سال همراه با پاسخ تشریحی میباشد.

خرید

کد تخفیف ۲۵ هزارتومانی (خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان)(اولین خرید)

REF7JNDSUZ0SK