کتاب خرچنگ قورباغه ننویسیم پنجم ابتدایی

بازدید: 426 بازدید

کتاب خرچنگ قورباغه ننویسیم پنجم ابتدایی

کتاب خرچنگ قورباغه ننویسیم پنجم ابتدایی

 

کتاب پیش روی شما، کتاب کار خط تحریری است که مطابق سرفصل‌های کتاب درسی تألیف شده و در آن تمرین‌های روزانه‌ای برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است‌.

این اثر، کتابی است متن محور که مهم‌ترین ویژگی این کتاب‌ها، آن است که دانش‌آموزان نکات مهم تشکیل‌دهنده‌ی یک خط زیبا را که شامل حُسن تشکیل، حُسن ترکیب و حُسن هم‌جواری می‌شود، یکجا و به‌طور کامل می‌آموزند؛

اما در کتاب‌های کلمه‌محور، دانش‌آموز از فراگیری این نکات غافل می‌ماند. به این صورت که کلمه را خوب و زیبا می‌نویسد، اما در به‌کارگیری همان کلمه در سطر و متن دچار مشکل می‌شود.

در این کتاب برای هر روز یک تمرین درنظر گرفته شده است.

به این صورت که سرمشق در بالا به‌صورت کامل و پررنگ نوشته شده و در زیر آن چند خط به‌صورت کم‌رنگ آورده شده است که دانش‌آموز باید خطوط کم‌رنگ را با مداد نوک‌تیز یا مدادنوکی (اتود) پررنگ نماید و کاملا روی خطوط کم‌رنگ حرکت کند و در نهایت روی خطوط خالی چند بار آن سرمشق را برابرنویسی نموده و به تأیید اولیا، آموزگار و مربی خوشنویسی خود برساند.

به همین منظور در پایان هر صفحه جایی برای تأیید اولیا، تأیید آموزگار و تأیید مربی خوشنویسی قرار داده شده است که هر کدام از این عزیزان می‌توانند با یک تیک، تأیید خود را مشخص نمایند.

کتاب خرچنگ قورباغه ننویسیم پنجم دبستان توسط انتشارات بین‌المللی گاج منتشر شده است.

خرید

کد تخفیف ۲۵ هزارتومانی (خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان)(اولین خرید)

REF7JNDSUZ0SK