معرفی کتاب پرسمان ریاضی ششم گاج

بازدید: 465 بازدید

معرفی کتاب پرسمان ریاضی ششم گاج

معرفی کتاب پرسمان ریاضی ششم گاج

 

پرسمان عنوان یکی از محبوب‌ترین مجموعه کتاب‌های انتشارات بین‌المللی گاج است که توانسته طی سال‌های اخیر به بهترین شکل نیازهای آموزشی دانش‌آموزان را در مقاطع مختلف تحصیلی برطرف کند.

مؤلفان در کتاب پیش رو، ابتدا شرحی مختصر و مفید از کلیت مبحث را در قالب «درس‌نامه» به دانش‌آموز ارائه می‌دهند، سپس با مطرح کردن فهرستی از سؤالات و تمرین‌های کاربردی (699 پرسش) سطح اطلاعات و یادگیری دانش‌آموز را می‌سنجند.

دانش‌آموزان قادر خواهند بود در بخشی مجزا به بررسی کامل از پاسخ هر سؤال دسترسی داشته باشند. همچنین به‌منظور آشنایی دانش‌آموزان گرامی با چگونگی طرح تست از این مباحث، در پایان هر درس بانکی از پرسش‌های چهارگزینه‌ای همراه با پاسخ‌های تشریحی گنجانده شده است.

در پایان کتاب چند نمونه سؤال از امتحانات میان‌سال و پایان‌سال قرار دارد که به آشنایی دانش‌آموزان با سؤالات درسی و همچنین درک عمیق آن‌ها از پرسش‌های امتحانی کمک شایانی می‌کند. درس شیرین ریاضی نکات فراوانی دارد و نیازمند دقت بالایی است.

کتاب پرسمان ریاضی ششم با همکاری مشترک مهندس امیر زراندوز و نرگس شکراله‌بروجردی گردآوری شده و با داشتن نکات درسی و نمونه سؤالات گوناگون موجب افزایش دقت دانش‌آموزان می‌شود.

این کتاب شامل: ارائه‌ی درس‌نامه‌های کاربردی به همراه مثال ارائه‌ی بانک سؤالات امتحانی طبقه‌بندی‌شده ارائه‌ی پرسش‌های چهارگزینه‌ای در پایان هر درس همراه با پاسخ‌های کاملا تشریحی ارائه‌ی چند دوره امتحان جامع همراه با پاسخ میباشد.

 

خرید